W związku z polityką, jaką nasza spółka obrała w roku ubiegłym, zmieniając się w firmę kreującą trendy oraz innowacyjną, dostosowujemy swój wizerunek wprowadzając nowy system identyfikacji wizualnej 2×3 SA.
Zmianom ulega przede wszystkim logotyp 2×3, który został odświeżony. Jego nowoczesny charakter będzie doskonale współgrał z obraną polityką spółki.
Dotychczasowe logo, którym posługiwała się nasza spółka będzie sukcesywnie wycofywane, a docelowo zastąpione nowym. Modyfikacji ulegną również layouty naszych katalogów, cenników, papierów firmowych oraz strony internetowej.
W roku 2013 rebranding przechodzi również jedna z naszych marek – ecoBoards, stając się marką proekologiczną.
Mam nadzieję, iż nowy wizerunek 2×3 SA oraz nowości produktowe jakie przygotowaliśmy na rok 2013 przypadną Państwu do gustu.
Z poważaniem
Maciej Bieńkowski
Marketing Manager 2×3 SA